בואו לטעום מה"אור הגנוז" שבאלבום החדש של נפתלי קמפה • צפו והאזינו

דוד קליגר 3 Comment on בואו לטעום מה"אור הגנוז" שבאלבום החדש של נפתלי קמפה • צפו והאזינו

כשבאמתחתו מאות קומזיצים בהם הרטיט אלפי לבבות, סינגלים שהפכו ללהיטי ענק וקהל מעריצים הולך וגדל, מפתיע הזמר והיוצר נפתלי קמפה עם אלבום בכורה שיסחף אתכם

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתוך שנים ספורות, הפך הזמר והיוצר נפתלי קמפה לאמן רגש מוביל בעולם הישיבות ומחוצה לו, מאות הקומזיצים והאירועים בהם הופיע, הקנו לו מעגל מעריצים הולך וגדל שהתמכר לסגנונו המקורי, ולצורת ההגשה המיוחדת שלו.

כעת, אחרי 3 שנים פוריות במיוחד, בהם הוציא – בין היתר – שלושה סינגלים שהפכו ללהיטי ענק, מפתיע קמפה עם אלבום בכורה עמוק, מרגש, מפתיע וסוחף.

האלבום מורכב מ-12 רצועות בסגנונות שונים, כשעשרה מהן פרי לחניו של נפתלי, ובנוסף צורפו לאלבום שני ביצועים חדשים ללחנים עתיקים ולא מוכרים של ר' שלמה קרליבך ז"ל, דמות מפתח בעולמו המוסיקלי של קמפה, "אחרי שנים רבות שהשירים היו מכוסים אבק, אני שמח על הזכות שניתנה לי להכיר את הלחנים הללו לציבור", הוא מציין.

על מלאכת העיבוד אחראים הצמד אלי קליין & איצי ברי, צמד שהפך לשם דבר במוזיקה היהודית, כשגם באלבום הזה העניקו את טביעת ידם המוסיקלית עד לתוצאה המושלמת.

את האלבום ניתן להשיג בכל חנויות הספרים והמוזיקה המובחרות.

לפני שאתם מקשיבים לשיר "אור הגנוז" אותו צירפנו לכם כאן במיוחד לגולשי אתר 'קול חי', ורגע לפני שאתם צופים בקליפ שמסכם את האלבום, לנפתלי יש בקשה קטנה – "אם הורדתם את האלבום ממקור חינמי כזה או אחר ואתם רוצים להשיב את הגזילה ולגרום שבעתיד יצאו עוד אלבומי מוסיקה תוכלו לשלם על האלבום בבנק לאומי סניף 766 מספר חשבון: 03994773 ע"ש נפתלי קמפה".

עכשיו אתם מוזמנים ליהנות!



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    חיקוי מושלם של הלל פלאי.
    מאד יפה!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    מיוחד מאווווווווווווווווווווווווווד!!!!!!
    מרגישים שהוא אדם איחותי באמת!